nedeľa 6. júla 2014

Ako som sa ocitla v Bostone...





Boston? Ide sa do USA? To som ešte netušila, že Anglicko má svoj vlastný Boston. O to väčšia sranda, že sa to nachádza v oblasti Lincoln//shire- čo je meno "môjho bejby":) Cieľom cesty bolo navštíviť rodinu (rodiny) tak som nahodila naj/jediné šaty...Ako inač, spoznala som neskutočne milých ľudí, vrátane ďalšej aupair, s ktorou som shareovala zážitky, až na predavačku, ktorá neskutočne túžila vidieť moje ID (pochopím, ale dá sa to aj milšou cestou). Bola som pripravená na hodovanie, takže na raňajky len kúsok ovocíčka- ostatné však prišlo až o 19.00- takže si dokážete predstaviť, že som sa objedla na 3 dni. Aspoň niečo som hádam vypotila pri afrických rytmoch- len zapnite hudbu a ja sa chytím...
Amerika to nebola, no možno to bolo viac pre včerajšok.)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára