streda 9. júla 2014

Banánové palacinkoše - ne/zdravo.

Vykúzlila som palacinkoše. Receptík som objavila už dávnejšie a nie a nie ho vyskúšať...Konečne sa mi to podarilo, asi ma prinútil smútok za tými domácimi mamčinými palacinkami a tiež zmena od mäsa, ryže a zemiakov. No nemiluj takúto aupair:)) Prečo zdravo/ nezdravo?? Lebo pôvodne pozostávajú zo špaldovej múky, ja som bola "nútená" pridať obyč. ale ten banán tam stále je, tak sa to počíta...či??

cca. 20 palaciniek

  Suroviny:
300g múky (pol na pol-polohrubá a hladká), 2 vajíčka, cukor podľa chuti (ja som dala asi 100g),
0,5l mlieka, väčší zrelý banán, poprípade škorica, čoko...

Postup:
-cukor, žĺtka, mlieko a múku vyšlaháme
-pridáme rozmixovaný banán 
-nakoniec pridáme sneh s bielkov
-na panvici opekáme z každej strany asi minútku
-šup na tanier (ja zabila som to ešte zmrzlinou)

Bon apetit! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára