streda 11. júna 2014

Denník au pair

Aj takto by sa mohol volať tento blog na nastávajúce dva mesiace. Pretože presne to som- au pairka v Anglicku. To však neznamená, že teraz budem písať o plienkach a uspávankách, ale aj toto je cesta ako spoznať a zažiť niečo nové. Takže príspevky budú nateraz z anglického prostredia... 
Ale ako som sa k tomu vlastne dostala?! Vedela som, že toto je moja prvá prázdninová príležitosť na takúto expedíciu- sponzor na jazykový pobyt sa neukázal, takže ostáva už len makať...Začala som asi pol roka dopredu, oslovovať známych(ale ako to býva zvyčajne,čo si nevybavíš to nemáš), hľadať pozície animátorky atď. Neviete si predstaviť, koľko hodín som strávila na internete skúmaním ponúk. Potom som objavila au pairstvo- nové heslo zadávané každodenne do vyhľadávača. Prihlásila som sa na stránku http://www.aupair-world.net/ (vrelo odporúčam, ale negarantujem úspech). Napísala som množstvo žiadostí, jedna bola opätovaná- a som tu!!!
Školu som zvládla úspešne dokončiť o mesiac skôr(asi lepšie akoby som na to mala ešte ten mesiac). 
Všetkým rozmýšľajúcim nad takouto možnosťou odkazujem: nesnívajte len, ale aj pre to niečo urobte!! A tí čo sa bojíte, zostante sedieť doma na zadku, Ja chcem vidieť svet!!! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára