sobota 14. júna 2014

II týždne

Už sú to presne dva týždne ako som prišla, nezdá sa to ale fakt to letí a ani sa nenazdám a budem odchádzať... Uvedomila som si, že bez rodiny a priateľov som v podstate takto dlho ešte nebola(jasné, že mi hrozne chýbajú). Ale pomaly si zvykám na tunajší režim, mám veľké šťastie na rodinu u ktorej momentálne som. Dovolenka to však nie je-to mi verte- užijete si ažaž starania sa, takže vlastné materstvo rozhodne odložíte...:)) S angličtinou to nie je také jednoduché, ale modlím sa aby som po tých dvoch mesiacoch bola schopná napísať nejaký ten príspevok aj po anglicky.
A dostávame sa k mojej obľúbenej stati- Bez práce nie sú koláče!!! a kedže dobrovoľníctvo si predstavujem inak, mám tu aj aké-také pocket-money(skúsenosti sú však na nezaplatenie!).  Dnes je teda deň V-ýplata. Ak sa pýtate, ako asi míňam tvrdo zarobené libry...tu je minulo-týždňový prehľad:))  
Toľká radosť vidieť kráľovnú//prvé libry museli ísť na anglický čaj//hneď ako som si kúpila tento dáždnik prestalo pršať:)// asi najlepšie minutá 1L ever za "učebnicu angličtiny"  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára