nedeľa 8. júna 2014

Už by to chcelo aj začať...

Tak už by to skutočne chcelo začať!!! Nejaký blog nosím v hlave už dobré dva roky, konkrétne tento asi dva týždňa. Konečne som sa do toho pustila naplno a len o tom nerozmýšľala, hovoria za nás predsa činy nie myšlienky.
Každý deň ma inšpiruje množstvo vecí a keby som tak mala blog...A už ho mám!!! 
Zámerne ho nekategorizujem ako fashionblog, foodblog, travelblog lebo bude skrátka o všetkom naokolo. Tento blog bude cesta za objavovaním, či sa jedná o nových ľudí, miesta, chute, zážitky, veci.. až po každodenné radosti života; a v neposlednom rade objavovaní samej seba (na letenku na spirituálne Bali ešte nemám:) 
Viem, že v tomto momente vzniká ďalších miliónxtri blogov sama ich čítam nespočetne veľa- o tom neskôr... ale dúfam, že opätovne navštívite práve môj a spolu vytvoríme niečo geniálne- tak vitajte na palube. 
Už sa neviem dočkať každého jedného čitateľa, komentáru, príspevku a vlastne všetkého čo tento môj eXperiment prinesie. 
Zostáva mi už len napísať- Do skorého čítania!!!

Poďme objavovať!!! 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára