pondelok 9. júna 2014

Introduction ->Čo to o mne

Čo-to o mne ste si už mohli prečítať v profile ale to zďaleka nie je všetko. Pre lepšiu predstavu kto vlastne som sa vám predstavím aj touto formou. Moje meno je Barbora, reagujem však na všelijaké skomoleniny môjho mena.  Som "dieťa jari", takže celkom čerstvá dospeláčka-dušou však decko asi naveky. Pochádzam a žijem v srdci Slovenka =Banská Bystrica. Študentka gymnázia, dcéra, sestra, kamarátka...a členka obrovskej rodiny. Ďalej som hard-working človek s niekoľkými brigádami za mnou, aktuálnymi a množstvom predo mnou. Popri tomto kolotoči mám dvoch milovaných hafanov a cca.103 záľub..Milujem cestovanie a spoznávanie všetkého nového. Ďalšou vášňou je pečenie ale v podstate aj varenie všetkého zdravého, no niekedy aj hriešne nezdravého( k tomu patrí aj následná konzumácia:). Všetko sa potom snažím spáliť športom- chôdza, beh, aerobic a čo iné sa naskytne, napr. volejbal(som celkom nanič hráč ale dôležité je aspoň sa zúčastniť). Milovníčka akejkoľvek kultúry od filmu, cez knihy až až...Taktiež amatérska fotografka, hipsterka a teraz aj blogerka (wihíí:)!! Ale hlavne vychutnávač života.
Úvod by sme mali, už zostáva len pokračovať, zotrvať v písaní...a všetko sa dozviete.
Ešte nejaká tá narcis foto...

 teraz už možno máte predstavu, kto sa skrýva za týmto blogom

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára