nedeľa 22. júna 2014

visit Northampton











Najväčšie mesto poblíž, takže trip povinný. Počasie ako stvorené na day-off. Cesta tam bola nekonečná, cez všetky konce sveta- jedno mestečko sa úplne vážne volalo The world´s end!!! Avšak stálo to za to. Multikultúrne mesto s hrúza ľudmi, také ja môžem. Och a tie nákupy....Fakticky potrebujem sponzora.
Cestovala som dvojposchodovým busom a jeden sen splnený (sedela som vpredu:)) Milujem trhy, všetky tie čerstvé kvietky, ovocie, všetko home-made. Ten fakt starý kostol, som hľadala celý boží deň ále našla som. Ak predsa len navštívite Northampton, nesmiete vynechať Abinghton park- kúzelné miesto..ešte viac so zmrzkou v ruke- a Portugal café- s týmto najviac milým majiteľom a bohovým jedlom ...
Určite odporúčam navštíviť...
Bon voyage!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára